donderdag 20 oktober 2011

Welkom op mijn blog!

Afgelopen periode heb ik het vak Creatieve Vaardigheden gevolgd. Voor dit vak moesten wij een digitaal overzicht maken van alles wat wij geleerd hebben. Hieronder staat dit overzicht. Ik heb de voorbeelden uit de lessen gebruikt en ook mijn eigen creativiteit gebruikt. Voor de technieken heb ik gebruik gemaakt van het cps-model, aan de hand van dit model heb ik de technieken onderverdeeld. Bij alle technieken die ik behandeld heb, gebruik ik een voorbeeld die of uit een van de lessen kom of een voorbeeld dat ik zelf heb bedacht aan de hand van de literatuur die ik gebruikt heb.

De bronnen die ik gebruikt heb zijn de verplichte literatuur (creativiteit hoe? zo!), het blokboek van creatieve vaardigheden en voor de afbeeldingen heb gebruik gemaakt van google, de exacte bronnen van de afbeeldingen kan ik niet meer achterhalen omdat ik een aantal afbeeldingen al op mijn computer had staan. Ook heb ik eigen foto's gebruikt en foto's van flickr.com.

So..

Enjoy my blog! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten