donderdag 20 oktober 2011

Eind evaluatie

Tijdens het vak creatieve vaardigheden heb ik geleerd om anders naar een probleem te kijken. In eerste instantie vond ik het maar een vaag vak waarvan ik me niet kon voorstellen dat ik ook maar iets nuttigs kon leren. Gelukkig, was mijn eerste indruk helemaal verkeerd. Langzaam kreeg ik door dat dit vak heel leuk was en ook leerzaam. Zodra de eerste sessie geweest was had ik er zelfs zin in om mijn eigen sessie voor te bereiden. Van te voren had ik nooit gedacht dat er zoveel technieken waren die je kon gebruiken om op een andere manier een probleem te benaderen. Tijdens de sessies heb ik veel geleerd over deze technieken, ik zal deze in de toekomst ook zeker vaker gaan gebruiken.

Ik vond mijn eigen sessie ook erg leuk om te doen. Het is erg fijn om te zien dat iedereen enthousiast en goed meewerkt met een idee dat jij bedacht hebt. Ze wilden ook echt graag een leuke oplossing bedenken voor de probleemstelling die wij bedacht hadden. Het was ook heel leerzaam en tijdens de sessie kwamen we ook achter een aantal kleine probleempjes waar we van te voren niet over nagedacht hadden. Uiteindelijk kwam alles toch nog goed en was het een super leuke en leerzame sessie!

Al met al vond ik het vak Creatieve Vaardigheden heel erg leuk, het is anders dan de meeste vakken die wij krijgen en daarom vond ik het ook niet vervelend om naar de les te gaan. Normaal ben ik gewend om veel te leren en een goed cijfer te scoren, maar nu moet ik dat aan mijn creativiteit overlaten en ik hoop dat, dat goed gelukt is! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten